• En Yakın Acente

    Yakınımdaki Acenteler

    YAKINDAKİ SERVİSLERİ ARAYIN
  • Online İşlemler

    Kullanıcı İşlemleri

    Poliçe Sorgulama

    Hasar Hizmet Merkezi

    0850 222 555 7
  • Birleşme İşlemi
    Duyurusu 
    Ticaret Unvanı :
    Liberty Sigorta Anonim Şirketi (“Şirket”)
    Ticari Adresi :
    Saray Mahallesi, Dr. Adnan Büyükdeniz Caddesi, No: 13/3, Ümraniye, İstanbul


    Yukarıda bilgileri yazılı Şirketimizin Yönetim Kurulunca birleşme işlemine ilişkin alınan 06/06/2018 tarihli ve 969/12 numaralı kararı doğrultusunda hazırlanan birleşme sözleşmesi, birleşme raporu, son üç yılın finansal tabloları ile yıllık faaliyet raporlarının ve ara bilançonun Genel Kurulun onayına sunulmasından önce otuz gün süresince 23/07/2018 tarihinden itibaren Şirket merkezimizde ve Şirketin internet sitesinde ilgililerin incelemesine hazır bulundurulacağı 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu’nun 149 uncu maddesi gereğince ilan olunur.

    Yüklenme Tarihi :17.07.2018

HASAR İŞLEMLERİ

Hasar anında yüksek hizmet kalitesi ile hayatı kesintisiz yaşayın...

Hasar Anında Yapılması Gerekenler

Hasar Anında Yapılması Gerekenler

Hasar Anında Yapılması Gerekenler

Öncelikle hiçbir zaman hasar işlemleri gerektirecek bir durum ile karşılaşmamanızı dileriz.

Liberty Sigorta tarafından teminat altına alınmış riskiniz ile ilgili hasar oluşması durumunda aşağıda belirtilen adımları izleyerek işlemlerinizin en kısa sürede ve kolaylıkla sonuçlandırılmasını sağlayabilirsiniz.

  • Hasar meydana geldiği zaman en kısa sürede şirketimizi haberdar ediniz. Hasar ihbarında bulunmak ve acil sigorta yardım hizmetlerinden yararlanmak için, 7 gün 24 saat, 0850 222 555 7 numaralı Hasar Hizmet Merkezi hattımızdan bize ulaşabilir veya hasar dosyası açtırmak için web sayfamızda "Online İşlemler" menüsü altında yer alan "Hasar Bildirimi" linkinden "Hasar İhbar Formu"nu doldurarak ihbarınızı iletebilirsiniz.
  • Hasar işlemlerinizi hızlandırmak için, en kısa zamanda gerekli evrakları acentenize veya eksperinize teslim ediniz. Hasar anında gerekli olan evraklara "Hasar İşlemleri" menüsünde yer alan  "Hasar ile İlgili Hizmetler" / "Gerekli Evraklar" bölümünden ulaşabilirsiniz.
  • Hasar dosyanızın durumunu öğrenmek için "Online İşlemler" menüsü altında yer alan "Dosya Sorgulama" uygulamamızdan yararlanabilir veya 0850 222 555 7 numaralı telefondan Hasar Hizmet Merkezi'mizi arayabilirsiniz.

Oto hasarları için yukarıda belirtilen konulara ek olarak aşağıdaki adımları takip ediniz ;

  • Hasarı, resmi kolluk kuvvetleri tarafından düzenlenecek olan tutanak veya taraflar arasında düzenlenecek anlaşmalı tutanak ile belgelendiriniz. Bu belge hasar dosyanızın sonuçlanması aşamasında, sigorta şirketleri için olmazsa olmaz evraklardan biridir.
  • Anlaşmalı tutanak ile belgelendirilen hasarlarda, hasar anında kazaya karışan araçların farklı açılardan plakası görünecek şekilde fotoğraflarını çekiniz.
  • Aracınız yürür vaziyette değil ise 7 gün 24 saat, 0850 222 555 7 numaralı Hasar Hizmet Merkezi hattımızdan bize ulaşarak çekici talebinde bulununuz. Eğer çekici hizmetini Hasar Hizmet Merkezi'mizden alırsanız, çekici ücretini kendiniz ödemezsiniz.
  • Aracınızı mutlaka Liberty Sigorta'nın anlaşmalı olduğu servislere çektiriniz. Böylece, poliçe genel ve özel şartları kapsamındaki onarımın güvenli ve hızlı bir şekilde yapılması sağlanır ve herhangi bir onarım ücreti ödemezsiniz.